2 Aug

Jurnal de dieta – 1 saptamana

Nu pot decat sa incep aceasta postare extrem de entuziastmata – dupa 1 saptamana de dieta sunt cu 2 kg in minus 🙂 nici nu ma asteptam la un impact atat de mare..

Ce am facut?
Mi-am modificat dieta renunatand la a  mai manca:
-mancare gatita – de tip felul 2 (care contine tot felul de lucruri calite etc)
-dulciuri
-mese la ore tarzi din noapte (daca-mi este foarte foame manac ceva usor si in cantitati mici)

Am mancat 5-6 mese pe zile impartite astfel:

1.mic dejun (in jur de ora 9 la birou pentru ca nu reusesc sa ma trezesc foarte devreme): iaurt (nu foarte gras) cu cereale integrale (“grau storcit” cum ii spun eu), branzica cu smatana (varianta light) – poate sa fie insotita de ardei gras sau castravete sau presarata cu seminte de floarea-soarelui neprajite si nesarate, cateva fructe

2.gustare (in jur de ora 11): cateva fructe + (optional) 2 biscuiti digestivi

3.pranz(in jur de ora 13): supa/ciorba (nu cu carne de porc sau carne tocata)+salata legume, gratar pui+legume (salata sau cum va place)+branzica(optional), salata mare mixta (poate contine si carne), orez cu legume (fara sa calim legumele foarte mult) – puteti adauga otet balsamic sau curry pentru aroma (eu folosesc orez cu bocul lung care nu se gateste foarte mult ca sa-si pastreze forma; ideal ar fi orez salbatic dar e dublu la pret), ca si garnitura puteti manca legume la gratar (eu cateodata le manac doar pe ele sau pun si ceva branzica)

4.gustare(in jur de ora 15:30): catev fructe, sau un iaurt simplu, sau un fibrobar (daca am pofta de dulce)

5.cina (in jur de ora 19): supa/ciorba (nu cu carne de porc sau carne tocata), branza (eu am mancat feta, dar e preferabil una mai slaba) cu rosii stropite cu ulei de masline si otet balsamic, gratar de pui cu legume la gratar, orez cu legume

6.gustare (optional, daca am avut o cina mica si mi se face foame – maxim cu 1 ora inainte de culcare): un fruct, o feluta cu salata de vinete, un iaurt natural

Dulciuri nu am mancat deloc, dar m-au ajutat foarte mult fructele ca si desert si, optional, fibrobarul. In dieta nu prea se recomanda mancatul fructelor dupa pranz, insa eu nu rezist fara fructe – manac foarte multe indiferent daca tin dieta sau nu. Am baut doar apa si sucuri de fructe – nimic cu zahar (cu un mic pacat :P).

Ce nu am facut dar ar fi fost bine?
Sa beau mai multa apa si sa fac sport.

Am pacatuit cu:
-am mancat intr-un week-end la gratar o bucata de costita de porc (grasa) cu niste paine buna
-am baut 2-3 pahare de suc (cu zahar evident)
-am mancat vreo 5-6 masline pane
..in rest am fost cuminte 😀

Acum imi doresc sa-mi tonific pielea si sa scap de surplusul de pe talie (poate este efectul placebo insa am senzatia ca am mai scazut cativa mm :P). Ce-mi recomandati?

5 Responses to Jurnal de dieta – 1 saptamana

  1. tine-o tot asa 🙂

  2. Felicitari!:D Succes, sa ne prezinti situatia imbunatatita.

  3. De masline pane nu am mai auzit pana acum:)
    Pt talie poti elimina de tot sucurile si tot ce tine de zahar, apoi poti suplimenta cu abdomene si masaj cu creme speciale in zona taliei!

  4. Fa sport! degeaba tii dieta daca nu faci sport. Probabil sedentarismul este si motivul pentru care ai acumulat acele 3 kg. Eu am inceput sa slabesc de la 55.5 kg prin sport si putina restrictie. Merg la sala de 3-4 ori pe saptamana, si am slabit 2.5 kg. Nu rabd foame dar nu mai mananc ce-mi placea inainte ce-i drept (cartofi pai, pizza, paste, intr-un cuvant carbohidrati). My point is, un antrenament la sala cu greutati (usoare desigur) iti creste rata metabolismului si il tine alert 48 ore. Nu te mai gandi nici la greutatea de vis, e o prostie. Poti sa ai 48 de kile si sa arati ca naiba (am avut eu si eram scandura la 1,67) si poti sa ai 54 si sa arati foarte bine daca esti tonifiata. Daca tot vrei sport si nu sala, incearca Pilates de pe youtube. Succes!

  5. @anca, sunt de acord cu tine – dieta trebuie insotita de sport si din toamna probabil ca voi face si asta (acum caldura ma omoara si dupa 10 ore de job nu mai am putere); in legatura cu greutatea ideala faceam referite la greutatea ideala pentru mine – in niciun caz nu spun ca oricine cu inaltimea mea trebuie sa aiba kg pe care mi le doresc eu (totul trebuie sa fie personalizat)

Leave a Reply